Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου, 5.30 μ.μ. το απόγευμα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Σούδας.
Αποστολή: Μερικοί βολβοί
Γινόμαστε μικροί κηπουροί! Παρακολουθούμε την εξέλιξη από το βολβό μέχρι το άνθος. Με τον ήλιο να λάμπει και την αγάπη μας η ανάπτυξη του φυτού είναι σίγουρη!
Σε συνεργασία με την περιβαλλοντική ομάδα «Πράσινο Σχολείο»
Για παιδιά 5-9 ετών.

Το “Πράσινο Σχολείο” είναι μία εθελοντική ομάδα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με σκοπό τη διάδοση της τέχνης της κηπουρικής στα μικρά παιδιά ως μέσο γνωριμίας με το φυσικό περιβάλλον και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης. Τα νέα παιδιά είναι το μέλλον και πρέπει να τα βοηθήσουμε να αποτελέσουν φορείς κοινωνικής αλλαγής και συνειδητοποίησης.
http://www.prasinosxoleio.gr/prasino-sxoleio/
